כיצד מבצעים הזמנה באתר?

הרכישה באתר נוחה ופשוטה. בכל עמוד פריט שאליו תיכנסו תוכלו לבחור את המידה המבוקשת ולהקליק על אייקון רכישה. הפריט שבחרתם יתווסף מיד לסל הקניות. בלחיצה על האייקון סל הקניות מצד שמאל למעלה תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם לסל הקניות. לאחר שסיימתם ואתם מוכנים לעבור לתהליך הרכישה, תוכלו להקליק על אייקון בצע הזמנה ולבצע את הרכישה.

האם עלי להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה?

ניתן לבצע רכישה באתר בשתי דרכים. ניתן לפתוח חשבון אישי על ידי הזנת פרטים אישיים. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על אייקון כניסה הממוקם בחלק העליון מצד שמאל של העמוד ולבחור באופציית ההרשמה. לאחר הזנת הפרטים האישיים יפתח עבורכם חשבון. פתיחת חשבון אישי באתר תאפשר לכם לרכוש בעתיד באופן פשוט ומהיר כמשתמש רשום במערכת. אם אינכם מעוניינים לפתוח חשבון אישי, ניתן לבצע רכישה בתור משתמש אורח. לאחר שבחרתם בפריט הרצוי, כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא”ל ופרטיכם האישיים לא ישמרו במערכת.

כיצד אדע אם הפריט קיים במלאי וזמין לרכישה באתר?

כל הפריטים המופיעים באתר זמינים למכירה. בעמוד הפריט תוכלו להקליק על אייקון בחירת מידה והמידות הזמינות באתר עבור הפריט המבוקש יוצגו. במידה ואזלו כל מידות הפריט מהמלאי הוא לא יופיע באתר ולא ניתן יהיה לרכוש אותו.

כיצד אדע שההזמנה הושלמה ואושרה?

מיד בסיום ביצוע ההזמנה ישלח אליכם דוא”ל המאשר את קליטת ההזמנה ובו יופיע סיכום ההזמנה: מספר ההזמנה, פרטי המשלוח ובנוסף תישלח אליכם חשבונית מס במייל נפרד.

במידה ולא הגיע הדוא”ל, אנא פנו אל שירות הלקוחות בטלפון 050-5553222 והנושא ייבדק.

כיצד אוכל לראות את ההזמנות שלי?

על מנת לראות את ההזמנות שביצעתם יש להתחבר אל החשבון האישי שלכם. בעמוד ״החשבון שלי״ תוכלו לצפות בהיסטוריית ההזמנות שביצעתם באתר.

ביצעתי הזמנה באתר וברצוני לשנות את שיטת המשלוח/לשנות כתובת מגורים
 במידה וההזמנה לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך ביצירת קשר עם שירות הלקוחות בימי א-ה בין השעות 10:00-18:00 במספר הטלפון: 0505553222
איך אני מבטל הזמנה שביצעתי?
במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין, יינתן זיכוי כספי מלא, (לא כולל עלות המשלוח),הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש/פגם/נזק- ועם התווית עליו כפי שהתקבל. נעליים יוחזרו אך ורק עם הקופסה המקורית כשהן חפות מכל סימן שימוש.
האם ניתן להחזיר פריט שנרכש ב SALE ו/או בהנחה?

ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה לפריטים שהחזרת תוכל לקבל זיכוי לקנייה נוספת באתר.
אפשרות נוספת- החזרה מותנה רק אם עלות המוצר מעל 50 ש”ח, החזר כספי יינתן בניכוי 5% מסכום הרכישה או בניכוי 100 ש”ח הזול מבינהם.

כיצד ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.

מספר התשלומים משתנה בהתאם לגובה ההזמנה.

האם עלי לשלם עבור המשלוח?

מחירי המשלוחים מופיעים בעמוד התשלום. אנו עובדים עם דואר ישראל וניתן לבחור בדואר רשום או בדואר שליחים מהיר יותר.

כיצד אדע מתי צפויה להגיע ההזמנה?

זמן האפסקה למשלוח בדואר רשום הוא בין 4 ל 14 ימי עסקים. זמן האספקה למשלוח מהיר עם שליח הוא בין 2 ל 5 ימי עסקים.

קיבלתי את הפריט שהזמנתי, האם ניתן להחליפו?

ניתן להחליף פריטים בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה, ובתנאי שהפריטים באריזתם המקורית, התווית צמודה אליהם ואזיקון הבטיחות מחובר.

קראו את עמוד תנאי השימוש שלנו לכל הפרטים בנוגע להחזרות/החלפות וכו׳.

האם האתר מאובטח ובטוח לקנייה?

כן, תוכלו להיות בטוחים כי פרטיכם האישיים לרבות פרטי כרטיס האשראי, מאובטחים ולא ניתן יהיה לעשות בהם כל שימוש שאינו לצורך תשלום עבור הזמנתכם. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן PCI.

אנו נעזרים באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים כדי לאבטח את האתר, את התקשורת דרכו ואת המידע המתקבל בו.